按一按

舞梦猎人

My photo
~枫言枫语~ 帅?可爱?神秘?忧郁?安静?陌生?忙碌?成熟?多愁善感?难以了解?

Sunday, November 6, 2011

七月至十一月 July-Nov

这次我以图来说说我这三,四个月的生活。

我过得很精彩。

认识各种各样的人,

一起上课,一起面对困难,一起疯狂,一起睡觉,一起熬夜,

一起唱K,一起看戏,一起看帅哥,一起溜冰。。。

From July until November, I have so much of fun.

Together, We

have class, face the problems, get crazy, sleep together, burn midnight oil,

karaoke, watch movie, stalk hot guys, ice-skating...


搬家的行李
Moving house

我的新家-宿舍
双人房哟~
有一位室友
New house-hostel

阳台的风景
View from balcony

在购物广场,疯了。
Get crazy in Alamandar

我们的脸!
Look at our face!

这叫艺术!
哈哈
This is what i call art!
Haha

一起睡在客厅
因为客厅有天然冷气!
Sleep in living room

朋友来住我家
一起疯!
Friends came to my home.

逛街
Shopping

溜冰!
我的最爱!
Ice-skating
My LOVE!

别误会,我不是同性恋的。
只是她太爱我了。
哈哈!
I'm not lesbian.
Just that she love me so much.
Haha!

有没有被迷倒了呢?
Seductive?
LOL!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...