按一按

舞梦猎人

My photo
~枫言枫语~ 帅?可爱?神秘?忧郁?安静?陌生?忙碌?成熟?多愁善感?难以了解?

Sunday, March 27, 2011

对或错 Wrong or Correct

Chinese Version:
在日常生活中,我们总是面对许多选择。
即使是一件小事情,我们也是在做选择。
比如:“午餐要吃面还是饭?”,“要不要上网?”,“要不要回电话?”等等。

人生中,有许多需要经过仔细思考的抉择。
我这几天就做了一个对我人生来说是重大的决定。
考虑了许久和经过一番的内心挣扎,
我还是选择了自己最享受,最喜欢的设计科系。

虽然很久以前,我就知道自己喜欢美术/艺术。
可是,这几年一直在“理”与“艺”之间徘徊。
总觉得,读美术/设计的人好像出路不太多,所以一直犹豫。



现在,终于都做了决定。
反正行行出状元嘛!不要担心太多了。

不管我做什么决定,我都相信没有所谓的对与错。
只是选择不同,以后走的路也不同罢了。

做了决定,最重要的是对自己负责。

English Version:
Few years ago, i already knew that i love arts more than science.
Just that i was worried about the future of career in arts is not so bright,
that's why i "wondering" between science and arts.

Glad that i have made my decision now.
I choose arts instead of science.

Whatever decision i made, I believe there's no wrong or correct decision.
Just that different decision, different road that I'm going to take.

The most important is after making decision, be responsible for your own decision.

2 comments:

Michael Lim said...

兴趣是动力的来源。想通了就好。
祝福你=D

Cally Choo said...

嗯。
你也要加油!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...