按一按

舞梦猎人

My photo
~枫言枫语~ 帅?可爱?神秘?忧郁?安静?陌生?忙碌?成熟?多愁善感?难以了解?

Monday, February 14, 2011

宁愿不爱 Prefer not to Love

Chinese Version:
有些人问我:“有没有庆祝情人节?”
难道我到了该庆祝情人节的年龄了吗?

连另一伴的影子都没出现,
哪来的男朋友哦?

我还在享受单身的生活呢!
别扰乱了我的生活。

当然,我也不否认有时候我也渴望有个人来爱我,呵护我,关心我。
但是如果时机未到,对的人未出现,那么我宁愿不爱。

English Version:
Some people asked me:"Got celebrate Valentine?"
Why?Is it because I already reach the age that have to celebrate Valentine's Day?

I don't even have a boyfriend.

I still enjoying my single life!
Don't disturb my life.

Of course, sometimes i wish someone will love me, protect me, take care of me.
But if it's not the time yet and the Mr. Right haven't appear,
Then i prefer not to love now.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...