按一按

舞梦猎人

My photo
~枫言枫语~ 帅?可爱?神秘?忧郁?安静?陌生?忙碌?成熟?多愁善感?难以了解?

Thursday, February 10, 2011

不想你 Don't Want You

Chinese Version:
不想与你有任何的交际了。
这一次没去那个聚会,除了其他的种种原因,可能也是因为你。

我不想再陷入你的“陷阱”里。
只要再看到你,我就会无法控制自己的思绪。

只要见你一面,我的脑袋就会充满你的身影,久久无法散去。
我不想在无形中被你“操控”我的情绪。

我已经厌倦了我的世界以你为主。
我已经厌倦了我的情绪随你起伏。
我已经厌倦了等待你的温柔。

我可能在逃避,
我可能在放弃,
但是我无法不承认你的确是我想象中的完美情人。

English Version:
I don't want to have any social intercourse with you anymore.
Besides other reasons,
you are also one of the reason that I choose not to go to the gathering this time.

I don't want to be "trapped" by you again.
Once i meet you, i couldn't control my feeling.

Once i meet you, my mind will be filled up by you.
I don't want to be "controlled" by you.

I fed up to let you be the center of my world.
I fed up to let my feelings change because of you.
I fed up to wait for your kindness.

I may be running away from you,
I may be giving up you,
BUT I must admit that you are my ideal partner.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...